În cât timp va fi exploatată această nișă?

Există o grămadă de aplicații web pentru twitter, de la aplicații statistice, administrarea contactelor până la oracole și horoscoape.

Și totuși nu am găsit nicăieri pe cineva să se fi gândit la catalogarea twiteriștilor pe grupuri de subiecte.
Adică cei interesați să zicem de SEO să poată vedea acei useri care postează chestii relevante pe acest subiect ordonați după relevanță.

Nici nu ar fi greu de imaginat engine-ul: practic botul caută hash taguri (exemplu #seo) și indexează toți acei useri, iar relevanța ar fi calculată în funcție de numărul de tag-uri care apar pentru fiecare user în parte.

Așa că sunt curios în cât timp va fi exploatată și această nișă.





2 Responses to “În cât timp va fi exploatată această nișă?”
Andrei Posted on March 9, 2009 at 11:27 am

Calcularea scorului de relevanta e problema complicata. Formula ar trebui sa includa pe langa un scor data de frecventa mesajelor legate de subiectul respectiv si date de popularitate si credibilitate.

Trebuie sa implementata atent pentru ca de fiecare data cand se face un clasament for exista si oameni care vor incerca sa il influenteze in favoarea lor (spammeri) ceea ce il va face nerelevant.

Radu Boncea Posted on March 9, 2009 at 12:27 pm

Ai dreptate cu spamul, dar este totusi rezolvabila.
O idee ar fi eliminarea spamerilor folosind twitter.grader.com care calculeaza un scor per utilizator in functie de retweeturile care le are.
Un spammer care scrie hash taguri doar de dragul indexarii are sanse minime de RT.
RT = credibilitate pe twitter

Post a Comment