Noul slogan turistic al Romaniei

cica ar fi Explore The Carpathian Garden.

Pe ce se arunca banii, pe sloganuri?! An de an schimbam sloganul si mai bagam nshpe zeci de milioane de euro in bradul de tara. Tot de la an la an putem observa cum numarul turistilor straini scade…si tot scade. Mai observam ca turistii care au avut nefericita sansa de a vizita Romania, nu mai repeta greseala, asa ca Udrea s-a gandit ca daca schimba anual brandul de tara, prostii astia de turisti o sa fie confuzi si poate poate incurca tarile si se intorc din greseala in Romania.

Recunosc ca sloganul are ceva adevar in el, cuvantul “Explore”, pentru ca intr-adevar trebuie sa fii mare explorator cu un simt al aventurii extraordinar sa vii in Romania. Drumuri nu, cai ferate nu, aeroporturi nu…deplasarea se face incet deci ai timp sa savurezi momentele.

Sfat pentru madam Udrea, daca tot vrea sa rupa gura targului la Shanghai, sa aleaga un slogan care iti arde retina, ceva spre adrenaline rush, ceva gen “Explore The Carpathian Garden, The Ultimate SHIT”.

Sau una si mai tare “Va ingrijoreaza apocalipsa din 2012? Nici o grija, veniti in Romania, tara unde timpul a ramas in urma cu 100 de ani”.


No Responses to “Noul slogan turistic al Romaniei”

Post a Comment